Samstag, 19. August 2017

AUGUST 011 | GYARU POST | HAARE & NÄGEL [Repost]


Hello peeps !  ╰(▔∀▔)╯♥

I decided to repost my old entries from my original blog.
This is so cringe .... but yeah that's my start in 2011, when I was a newbee-gal.
My English was even worse than now, so I hope you're having fun.
It's best if you look at it with a large portion of humor.
This entry is from 19th of august 2017

xoxo
Tamiko 



AUGUST 011 | GYARU POST | HAARE & NÄGEL

Das Problem mit den Ferien ist, dass man generell immer wieder in ein „Faulheits-Loch“ fällt. In dem sitze ich gerade, weshalb ich mir demnächst ein Fitnessstudio suchen werde, damit ich meine Frustpfunde los werde.
In dem Post heute geht es lediglich um meine neue Haarfarbe und die Nägel der letzten Woche.
Tut mir leid, wenn ihr mehr sehen wolltet, aber aktuell bin ich nicht so gut drauf.









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ranzuki August 2011 | Scanns

Hello peeps ! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° Today I scanned my Ranzuki August 2011 magazine for you. I didn't scan the advertisement. You can click on t...